Kostýmy
Kostýmy se nebudou něak řešit, hlavně at to aspon trochu vypadá a nechodí tam někdo v riflích a triku.
Na hodně akcích se tolerují elfové bez uší, tady ne! Každý elf bude mít elfí uši, na YT je milion návodů jak je udělat za pár kč, takže koupit jednu kobercovku a půjčit si od někoho trochu make upu nikoho nezabije.
Také vyžadujeme aby měli trpaslíci vousy, bez vousů není trpaslík trpaslíkem.
uši- https://www.youtube.com/watch?v=DfPr1RNDlEA
Zbraně
Zbraně projdou jako na každé akci před bitvou kontrolou. Povolené jsou všechny zbraně (meče, sekery, tesáky, kladiva, nože, luky...) až na kopí a píky.
Lučištníci můžou mít jakoukoli přiruční zbran, ale nesmí používat šípy k napichování nebo vrhání.
Vrhací zbraně musí být celé měkčené.
Štíty- Budou vypadat jako štíty a nebudou mít ostré hrany, jinak ho neschválíme.
Do boje si můžete vzít tolik zbraní kolik unesete.
Velikost zbraní
Jednoruční - maximálně 100cm
Jedna a půlručníí zbraně 115cm nesmí se používat v kombinaci se štítem
Obouruční - maximálně 130cm (jsou i vyjímky, budeme řešit na místě)
Kombinace do 130cm (60+60.90+40.....)
Luky- maximální nátah je 15kg, více ne, to samé i kuše, šípy nemusí mít letky.
Životy
Minimální počet životů jsou 3 (až na vyjímky) a maximální 7.
+ 2 životy za odpovídající kostým
+ 2 životy za funkční zbroj (prošívanice je za jeden)
Pravidla pro boj
Každá strana má svůj tábor. Každý dostane určitý počet životů, až všechny životy ztratí, tak zvedne ruku a odejde se oživit. Životy vám doplní mág, totem nebo si zajdete do tábora a tam se oživíte. Dokud velitel nezavelí na ústup do tábora, tak nikdo z bitevního pole se do pevnosti nevrátí (kromě mrtvých) . Mezi zásahové plochy patří celé tělo kromě hlavy, krku, kloubů a rozkroku. Bitva začne, až velitel zavelí na útok.
Hráč který je mrtvý může sbírat šípy.. ale musí dát jasně najevo, že je mrtvý (nejlépe zvednutou rukou).
Povolené typy útoků
- sek
- úder
- řez
Každý úder musí být veden s viditelným nápřahem.O platnosti zásahu rozhoduje zasažený. Zásahy vedené současně několika protivníky se sčítají. Při souseku jsou zraněni oba soupeři. Při platném zásahu by měl zasažený kývnout na útočníka, který zásah provedl.
Nepovolené typy útoků
Chytat zbraně za čepel či za ostří (kdo chytně zbran za čepel se musí vzdát 2 životů). Bodat nebo naznačovat bodnutí. Zatlačovat během boje protivníka do nebezpečného terénu. Údery rukou, kopy, podkopávání apod.. prostě se bojuje zbraněmi a ne tělem.
Mág
Každá strana bude mít svého mága/šamana. Ten bude mít moc oživovat své padlé druhy. Bude také bojovat.
Mágové budou moct používat normální zbraně a také kouzla.
kouzla jsou tyto
Totem-mág umístí totem a po tom co se ho hráči dotkou jsou uživení, může dát maximálně jeden, totem je zničen v ten okamžik kdy se ho dotkne mág nebo šaman jiné frakce, pak musí šaman nebo mág totem znova nabít(na místě upřesním).
Fireball - mág bude mít firebally které odebírají 2 životy...
Pokud mág zemře tak musí do tábora a oživit se, nebo se oživit o totem.